Η βασική ανάλυση
Μάχες διασπώνται σε γύροι. Κάθε γύρος διαρκεί 20 λεπτά, και η μάχη θα τελειώσει μόνο με το ένα κόμμα που έληξε νικηφόρα σε καμία από τις περιπτώσεις:
Όλες οι μονάδες του παίκτη εχθρού σκοτώνονται.
Είτε ο δράστης ή την παράδοση υπερασπιστής.
Το ηθικό φτάνει ένα χαμηλό σημείο και οι μονάδες φυγή
Land μάχες
Η μάχη δεν έχει επίσημα αρχίσει, ένα από τα τοίχου Οι πιθανές παραβιάσεις καταστραφούν, Αναγκάζοντας έτσι πολλά όπλα πολιορκίας είναι εξαιρετικά συνιστάται. Τείχη έχουν αμυντικά χαρακτηριστικά, οπότε μπορεί να καταστρέψει έναν στρατό πριν από την οποιαδήποτε παραβίαση επιτευχθεί. Υπάρχουν μερικά κομμάτια από μια μάχη που χρειάζεται μια ελαφρώς μεγαλύτερη κατανόηση του παιχνιδιού, αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά απλή. Ο κύριος στόχος σε μια μάχη της γης είναι συνήθως να παραβιάζει τη τείχος της πόλης χάσει το λιγότερο αριθμό των βαρέων, το φως, κυμάνθηκε και βοηθητικές μονάδες
Θάλασσα μάχες
Θάλασσα μάχες δεν περιέχουν τοίχους, Ως εκ τούτου δεν υπάρχουν αμυντικές μπόνους για πλοία. Αέρας μονάδες φυσικά δεν πολεμούν σε αυτές τις μάχες και, λόγω της έλλειψης ενός τοίχος, Δεν υπάρχουν πυροβολικό πλοία. Κάθε πλευρά σε μια μάχη στη θάλασσα έχει 5 υποδοχές για την πρώτη γραμμή μάχης, Που μπορούν να κατέχουν το 10 πλοία καθένα, 5 χρονοθυρίδες για την σε μεγάλη απόσταση γραμμή μάχης όπλα, Που μπορεί επίσης να κατέχουν το 10 πλοία η κάθε μία, και 1 υποδοχή ειδικά για Κατάδυση Σκάφη, Που μπορεί να χωρέσει 30 Κατάδυση Σκάφη, Το μέγιστο σύνολο 130 πλοία σε κάθε πλευρά, εάν κάθε slot διατηρείται πλήρως.
Το ηθικό
Το ηθικό είναι μία από τις κινητήριες δυνάμεις της μάχης, που θίγει ένα από τα τρία πιθανά αποτελέσματα της μάχης. Όταν μια μάχη αρχίζει, το ηθικό είναι στο 100% και για τις δύο πλευρές. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της μειώνεται ηθικό μάχη κατά 10% κάθε γύρος, ως εκ τούτου, εάν δεν υπάρχουν μάγειρες, μια μάχη μπορεί να διαρκέσει μόνο το μέγιστο 10 γύρους. Επίσης, λόγω των διαφορετικών μεγεθών των στρατών, το ηθικό μπορεί να μειωθεί ακόμη περισσότερο στα μικρά στρατό.
Σημείωση: 1 μάγειρας μειώνει την πτώση στο ηθικό και κατά 1% σε κάθε γύρο. Ergo, εάν είναι κατά 100 μάγειροι έστειλε στη μάχη, το ηθικό θα μείνετε 100%, εξαλείφοντας την πιθανότητα η μάχη τελειώνει ως ηθικό βασίζεται ήττα. Από την καταπολέμηση της εμπειρίας και διάφορες εκθέσεις από ενεργούς παίκτες θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αποστολή 30 ή περισσότερες μάγειρες έχουν ως αποτέλεσμα την mainting ηθικό στο 100% σε όλη τη διάρκεια. Αυτό έχει παρατηρηθεί σε μάχες που συνεχίστηκε για 30 + γύρους.
Το πεδίο της μάχης
Το μέγεθος του Δημαρχείο επηρεάζει το μέγεθος του πεδίου της μάχης. Με κάθε πρόοδο της μάχης, ένα μεγαλύτερο ποσό των στρατευμάτων έχουν αναπτυχθεί με τη μία. Τα υπόλοιπα είναι όλα χαρακτηρίζονται ως αποθέματα και θα γίνει μόνο στη μάχη για να αντικαταστήσει μια άλλη μονάδα που σκοτώθηκε. Εάν η Βαρύ Πεζικό (Οπλίτες & Steam Giants) γραμμή είναι σπασμένα και όχι άλλα βαρέα μονάδες πεζικού μπορεί να την αντικαταστήσει, άλλες μονάδες από το Ελαφρού Πεζικού, Long-Range Fighter και Βοηθητική κατηγορίες θα τους αντικαταστήσει, ωστόσο, είναι πολύ πιο πιθανό να πεθάνουν από ό, τι μια τυπική Heavy Πεζικού μονάδα. Αυτό σημαίνει ότι, για να Long-Range Fighter μονάδες και Βοηθητική μονάδες κάνουν τη δουλειά τους, πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε το Βαρύ Πεζικό χώρους.
Καλά παραδείγματα μάχη
Επίθεση ένα χωριό με ένα απλό στρατό, όπως ορισμένοι spearmen, ξιφομάχοι, Μερικά σφενδονίτες, Δεν κριαριών, Και ίσως μια μάγειρας με περίπου 30 οπλίτες πιθανότατα θα ανεπιτυχής επειδή Βαρύ Πεζικού και Πυροβολικού μονάδες λείπουν. Αλλά ας πούμε είστε επιτέθηκε με ένα στρατό από 20 οπλίτες και αρκετοί από τους άλλους τύπους. Δεδομένου ότι ένα τετράγωνο της θέσης διαρκεί 30 άνδρες max θα είναι σε θέση να καλύψει εν μέρει 1 τετραγωνικό με οπλίτες σας. Στρατιώτες από τις άλλες γραμμές (Τοξότες, ξιφομάχοι κλπ) θα καλύψει το διαθέσιμο χρόνο, αλλά θα είναι σύντομα ηττηθεί.
Συμβουλές
Αν θέλετε να επιτεθούν μια μεγάλη πόλη που δεν έχει την πολυτέλεια να συμπληρώσετε πρώτη γραμμή μάχης του but εσείς επιβεβαίωσαν ότι δεν θα έχουν (ή έχουν λίγα) προστάτες του τόπου αυτού, just send Φως Πεζικού σας και Heavy Πεζικού μονάδες, Προκειμένου να προστατευθεί το Long-Range Fighter και βοηθητικές μονάδες. Αυτό είναι επίσης χρήσιμο εάν ο στόχος σας δεν είναι μια σοβαρή μάχη, αλλά θέλουν να πάνε εκεί με ένα καλό σχέδιο μάχης. Αν δεν έχετε άλλες επιλογές, στέλνοντας απλά Ελαφρού Πεζικού, Heavy Πεζικού και Πυροβολικού μονάδες θα έπρεπε να αρκεί.
Σημειώσεις
Όλα τα επιπλέον μονάδες Θα μπω σε αποθεματικό.
Όλα μονάδες ότι τα πυρομαχικά που εξαρτώνται (Σφενδονίτες, Τοξότες, Θείο Carabineers, Καταπέλτες, Κονιάματα, Gyrocopters και Balloon-βομβαρδιστικών) Θα πισίνα πυρομαχικών τους από κοινού. Για παράδειγμα, εάν έχετε 36 Καταπέλτες αναπτυχθεί σε ένα Metrepolis / Open Battlefield (18 Καταπέλτες στο πεδίο της μάχης), θα έχετε αρκετό πυρομαχικά για 10 γύρους (36 x 5 βολές κάθε = 180 βολές / 18 βολές ανά γύρο = 10), και ούτω καθεξής για τα άλλα μονάδες.
Long-Range Fighter μονάδες θα παραμείνει στη γραμμή μάχης σε μεγάλη απόσταση, εφόσον δεν είναι από τα πυρομαχικά. Long-Range Fighter μονάδες Θα καταναγκαστική να συμπληρώσουν την πρώτη γραμμή της μάχης, μόνο αν τελειώσουν οι σφαίρες ή ένα χάσμα είναι παρόντες στην πρώτη γραμμή της μάχης και σε μεγάλη απόσταση γραμμή μάχης είναι ήδη συμπληρωμένο. Ίδιο ισχύει και για μεγάλες αποστάσεις Fighter μονάδες σε Μάχες στη θάλασσα (Σκορπιός Πλοία, Καταπέλτης Πλοία και Κονιαμάτων Πλοία).
Garrison Όριο
Η επίθεση παίκτης μπορεί να αναγκαστεί να πολεμήσει στον μεγαλύτερο σχήμα μάχης μέγεθος, ανεξάρτητα του μεγέθους της πόλη κάτω από την επίθεση. Αυτό συμβαίνει μόνο όταν η υπεράσπιση μονάδες αρίθμηση σωμάτων είναι κάτι περισσότερο από το Garrison Όριο της πόλης που υπερασπίζονται. Αυτό έχει πολλά στρατηγικά πλεονεκτήματα αμυντικό, για να αναφέρουμε μερικές:
Το στοιχείο έκπληξη του εισβολέα ο οποίος αναμένει για την καταπολέμηση ενός ορισμένου μεγέθους πεδίο μάχης με κλειστές πλευρές και σε έναν τοίχο, μόνο για να βρεθούν fighing ένα ανοιχτό πεδίο με ανοιχτές πλευρές. Δεν μπορεί να είναι προετοιμασμένοι γι 'αυτό και δεν απέστειλε συνοδευτικά μονάδες κατά το πρώτο κύμα, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα τη σφαγή των επιτίθεται κυμάνθηκε μονάδες πυροβολικού και αν η υπόθεση έχει ομόφωνα πλευρά μονάδες
Καταπολέμηση της μερικούς γύρους στο ανοιχτό γήπεδο, ενώ την υπεράσπιση στρατός χάνει μονάδες θα εξαντλήσει επιτιθέμενους πυρομαχικών μονάδες πυροβολικού. Όταν είναι αρκετές απώλειες που υπέστη ο αμυντικός ότι η αρίθμηση σωμάτων στρατού είναι μικρότερη από το όριο φρουρά, η μάχη θα μετακινηθεί πίσω από την Πόλη τοίχο. Αυτό σημαίνει αυτόματη ήττα για τον εισβολέα, εάν they είναι έξω από πυρομαχικών πυροβολικού, ή ακόμα πυρομαχικών, αλλά δεν είναι αρκετό για να πάρει κάτω από το τείχος, ή δεν έχουν τη δυνατότητα ή δεν μπορούν να στείλουν ένα νέο κύμα ενίσχυση πυροβολικού.
Battlefield είδη
Χωριό
Α πόλη του επιπέδου 1-4 ανήκει στην κατηγορία " Χωριό. Το μικρότερο σχήμα μάχης επιτρέπει τα εξής:
3 υποδοχές x 30 = 90 χώρους χώρους επιτρέποντας Βαρύ Πεζικό μονάδες ή άλλων μονάδες για να καταλάβει την πρώτη γραμμή της μάχης.
3 υποδοχές x 30 = 90 χώρους χώρους επιτρέποντας Long-Range Fighter μονάδες.
1 υποδοχή x 30 = 30 χώρους χώρους επιτρέποντας Πυροβολικό μονάδες.
1 υποδοχή x 10 = 10 χώρους χώρους επιτρέποντας Air-Defense μονάδες (Μόνο 10 Gyrocopters).
1 υποδοχή x 10 = 10 χώρους χώρους επιτρέποντας Αέρας μονάδες (Μόνο 5 Balloon-βομβαρδιστικών).
1 υποδοχή που επιτρέπει απεριόριστο αριθμό Μάγειροι.
1 υποδοχή που επιτρέπει απεριόριστο αριθμό Ιατροί.
Ο χωριό format πεδίο μάχης είναι πολύ μικρή για να επιτρέψει την ελιγμούς για την Ελαφρού Πεζικού μονάδες, Ως εκ τούτου δεν υπάρχουν υποδοχές για λαγόνες.
Πλήρης διαμόρφωση ανάπτυξης
90 Οπλίτες ή 30 Γίγαντες ατμού
90 Σφενδονίτες, 90 Τοξότες ή 21 Θείο Carabineers
6 Κριάρια, 6 Καταπέλτες ή 6 Κονιάματα
10 Gyrocopters
5 Balloon-βομβαρδιστικών
Απεριόριστος Μάγειροι
Απεριόριστος Ιατροί
Πόλη
Α πόλη του επιπέδου 5-9 ανήκει στην κατηγορία " Πόλη. Το υπόστρωμα μορφή μάχης επιτρέπει τα εξής:
5 slots x 30 = 150 κενά διαστήματα που επιτρέπουν Βαρύ Πεζικό μονάδες ή άλλων μονάδες για να καταλάβει την πρώτη γραμμή της μάχης.
5 slots x 30 = 150 κενά διαστήματα που επιτρέπουν Long-Range Fighter μονάδες.
2 υποδοχές Χ 30 = 60 χώρους χώρους επιτρέποντας Ελαφρού Πεζικού μονάδες.
2 υποδοχές Χ 30 = 60 χώρους χώρους επιτρέποντας Πυροβολικό μονάδες.
1 υποδοχή x 20 = χώρους 20 θέσεων που επιτρέπουν Air-Defense μονάδες (Μόνο 20 Gyrocopters).
1 υποδοχή x 20 = χώρους 20 θέσεων που επιτρέπουν Αέρας μονάδες (Μόνο 10 Balloon-βομβαρδιστικών).
1 υποδοχή που επιτρέπει απεριόριστο αριθμό Μάγειροι.
1 υποδοχή που επιτρέπει απεριόριστο αριθμό Ιατροί.
Πλήρης διαμόρφωση ανάπτυξης
150 Οπλίτες ή 50 Γίγαντες ατμού
150 Σφενδονίτες, 150 Τοξότες ή 35 Θείο Carabineers
60 Ξιφομάχοι ή 60 Spearmen
12 Κριάρια, 12 Καταπέλτες ή 12 Κονιάματα
20 Gyrocopters
10 Balloon-βομβαρδιστικών
Απεριόριστος Μάγειροι
Απεριόριστος Ιατροί
Μητρόπολη / τη μορφή μάχης Open
Α πόλη από το επίπεδο 10 και έως και ανήκει στην κατηγορία " Μητρόπολη. Το μεγαλύτερο πεδίο μάχης μορφή αποτελείται από τα ακόλουθα:
7 slots x 30 = 210 κενά διαστήματα που επιτρέπουν Βαρύ Πεζικό μονάδες ή άλλων μονάδες για να καταλάβει την πρώτη γραμμή της μάχης.
7 slots x 30 = 210 κενά διαστήματα που επιτρέπουν Long-Range Fighter μονάδες.
4 υποδοχές x 30 = 120 κενά διαστήματα που επιτρέπουν Ελαφρού Πεζικού μονάδες.
3 υποδοχές x 30 = 90 χώρους χώρους επιτρέποντας Πυροβολικό μονάδες.
1 υποδοχή x 30 = 30 χώρους χώρους επιτρέποντας Air-Defense μονάδες (Μόνο 30 Gyrocopters).
1 υποδοχή x 30 = 30 χώρους χώρους επιτρέποντας Αέρας μονάδες (Μόνο 15 Balloon-βομβαρδιστικών).
1 υποδοχή που επιτρέπει απεριόριστο αριθμό Μάγειροι.
1 υποδοχή που επιτρέπει απεριόριστο αριθμό Ιατροί.
Πλήρης διαμόρφωση ανάπτυξης
210 Οπλίτες ή 70 Γίγαντες ατμού
210 Σφενδονίτες, 210 Τοξότες ή 49 Θείο Carabineers
120 Ξιφομάχοι ή 120 Spearmen
18 Κριάρια, 18 Καταπέλτες ή 18 Κονιάματα
30 Gyrocopters
15 Balloon-βομβαρδιστικών
Απεριόριστος Μάγειροι
Απεριόριστος Ιατροί